Registrace Zapomenuté heslo?
 
přihlašovat automaticky
 
Registrace Přihlásit
 
 
 
 
Zapomenuté heslo?
 
 
 
 
 
 

Celková cena s DPH:0,00 Kč

 
 
 
Kategorie
 
InfoBox
 
Rady, tipy, informace
 
 
 

MOTUL SCOOTER POWER 2T 1L

 

bez DPH: 238,52 Kč
s DPH: 288,61 Kč
 

SONAX Karnaubský vosk Premium 200 ml

 

bez DPH: 1 176,00 Kč
s DPH: 1 422,96 Kč
 

Nosič kol na tažné zařízení DOLPHIN TÜV - 3 kola

 

bez DPH: 4 537,19 Kč
s DPH: 5 490,00 Kč

Kompletní přehled »

 

Zásuvka 12/24V s krytem

 

bez DPH: 62,53 Kč
s DPH: 75,66 Kč
 

Zásuvka 12/24V s krytem dvojitá

 

bez DPH: 76,57 Kč
s DPH: 92,65 Kč
 

CAREX - sada na RENOVACI plastových světlometů (VELKÁ)

 

bez DPH: 577,69 Kč
s DPH: 699,00 Kč

Kompletní přehled »

 

01.03.2017 Změny Vážení obchodní přátelé, od 1.3.2017 dojde k...

11.11.2016 Zimní clony masky pro Vaše vozidla Prodej zimních clon masky chladiče je nyní...

12.09.2016 Olej VALVOLINE, nejběžnější typy na našem skladě Nově máme na skladě nejběžnější typy...

Kompletní přehled »

 
Navštívené produkty
naposledy navštívené produkty
 
 
PayU
 

Reklamace

Reklamace zboží:
Kupující doručí na vlastní náklady (zásilky na dobírku nepřijímáme) a riziko reklamované zboží na adresu naší provozovny s vyplněným reklamačním listem (reklamační list ke stažení zde, nemusíte vypisovat náš reklamační list, ale uveďte všechny údaje v něm požadované). Pokud chcete, abychom vyzvedli zásilku na naše náklady, kontaktujte nás, zajistíme vyzvednutí reklamovaného zboží (na Vámi uvedené adrese musí být zásilka k dispozici od 8:00 do 18:00). Odpovědný pracovník reklamačního oddělení posoudí reklamovanou vadu a rozhodne o vyřízení reklamace, pokud je to možné, ihned. Způsob vyřízení reklamace napíše odpovědný pracovník do reklamační listu (případně do Vašeho dokumentu). V případě, že je reklamace zamítnuta, uvede se odůvodnění a tím vzniká prodávajícímu nárok na proplacení nákladů na doručení zboží k reklamaci, pokud je učiněno na jeho náklady. Reklamace řešíme u občanů (spotřebitelů) nejpozději do 30 dnů od uplatnění reklamace, na průběh reklamace se průběžně informujte. Reklamace, kde je jasná příčina, řešíme zpravidla ihned výměnou zboží nebo vrácením finanční částky (částky vracíme pouze převodem na bankovní účet nebo v hotovosti na naší provozovně). Reklamace zboží se řídí platnými ustanoveními Občanského, případně Obchodního zákoníku, není-li uvedeno jinak.

Rozpor s kupní smlouvou a dodání poškozeného zboží pro občany:
Pokud kupující spotřebitel zjistí poškození dodaného zboží, je povinen neprodleně kontaktovat přepravní službu, od které zboží obdržel. V případě DPD je potřeba sepsat reklamaci na jejich webových stránkách http://www.dpd.cz/reklamace a při sepisování věnovat pozornost zejména způsobu zabalení zboží. Obal - uveďte typ! Vystýlka - uveďte typ!  Manipulační štítky - vždy uvádíme KŘEHKÉ a případně NEKLOPIT. Po sepsání reklamace nám prosím zašlete číslo reklamace DPD a budeme u přepravce urgovat její vyřízení. Při reklamaci u České pošty je potřeba se s zásilkou dostavit na Vaší nejbližší Poštu a reklamaci uplatnit na místě. Při sepisování věnujte pozornost zejména způsobu zabalení zboží. Obal - uveďte typ! Vystýlka - uveďte typ!  Manipulační štítky - vždy uvádíme KŘEHKÉ a případně NEKLOPIT. Po sepsání reklamace můžete další postup nechat na nás, ale je nutné nám zaslat vyplněný následující formulář „postoupit náhradu odesílateli". Kopii reklamačního protokolu prosím neprodleně zašlete na adresu naší provozovny. Reklamační řízení probíhá u přepravců odlišně, vždy je nutné dodržet postup daného přepravce! Dle vyřízení reklamace poškozeného zboží přepravcem bude postupováno dále, např. zaslání nového zboží, vrácení finanční částky, zamítnutí reklamace. Pokud kupující spotřebitel zjistí jakýkoliv rozdíl mezi daňovým dokladem a skutečně dodaným zbožím nebo poškození zboží, které nemohl zavinit přepravce, důrazně doporučujeme ihned (nejlépe do 24 hodin) prokazatelným způsobem kontaktovat naší společnost k odstranění těchto vad. Nároky kupujícího spotřebitele řeší Občanský zákoník. V případě kupujícího spotřebitele se rozpor s kupní smlouvou, který se objevil do 6 měsíců ode dne převzetí zboží, považuje se za rozpor existující již při jejím přijetí, ledaže kupující o rozporu prokazatelně věděl v okamžiku přijetí zboží a toto zboží i přes toto přijal bez výhrad. V takovém případě má kupující spotřebitel právo volby řešit odstranitelnou vadu záruční opravou či výměnou věci za bezvadnou. Není-li takový postup možný, má kupující spotřebitel právo na přiměřenou slevu z ceny nebo od smlouvy odstoupit.

Rozpor s kupní smlouvou a dodání poškozeného zboží pro podnikatele:
(daňový doklad, kde je uvedeno IČ nebo DIČ kupujícího)
Pokud kupující zjistí poškození dodaného zboží, je povinen ihned kontaktovat přepravní službu, od které zboží obdržel (DPDČeská pošta), a sepsat reklamační protokol o poškození zboží,  při reklamaci u České pošty můžete postoupit náhradu odesílateli (budeme řešit reklamaci za Vás). Kopii reklamačního protokolu prosím neprodleně zašlete na adresu naší provozovny. Reklamační řízení probíhá u přepravců odlišně, vždy je nutné dodržet postup daného přepravce! Dle vyřízení reklamace poškozeného zboží přepravcem bude postupováno dále, např. zaslání nového zboží, vrácení finanční částky, zamítnutí reklamace. Kupující je povinen prohlédnout zboží co nejdříve po převzetí zboží, nejpozději však do 24 hodin od převzetí s výjimkou případů, kdy zboží bylo zakoupeno na naší provozovně. Pokud kupující zjistí poškození zboží, jakýkoliv rozdíl mezi záručním a dodacím listem, daňovým dokladem a skutečně dodaným zbožím, je povinen ihned (nejpozději do 24 hodin) prokazatelným způsobem tuto skutečnost oznámit naší firmě Obchod77.cz s.r.o., pokud tak neučiní, nebude na jeho pozdější reklamaci brán zřetel.

Řešení sporů
Vzájemné spory mezi prodávajícím a kupujícím řeší příslušné soudy, v případě spotřebitele, tedy nákup bez IČ nebo DIČ, má spotřebitel podle zákona č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele, v platném znění, právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb. Subjektem, který je oprávněn mimosoudní řešení sporu provádět, je například Česká obchodní inspekce. Bližší informace jsou dostupné na webových stránkách www.coi.cz.


Záruční podmínky:
Prodávající ručí za funkčnost zboží, pokud je provozováno v předepsaných podmínkách, po dobu životnosti stanovenou v technické normě. Není-li u zboží záruční list, nahrazuje ho daňový doklad, pokud je v daňovém dokladu uvedena skutečnost, že ke zboží je nutný záruční list, musí být tedy z naší strany přiložen. Některé zboží vyžaduje odbornou montáž, a proto, když si nejste 100% jisti, vždy si montáž na vlastní riziko a náklady před zakoupením zajistěte u odborné firmy. Před montáží (aplikací) je vždy nutné prověřit parametry dodaného zboží a jeho funkčnost. Pokud nemáte potřebné vybavení či znalosti a dovednosti, svěřte montáž odborné firmě a tomto postupu jí předem prokazatelně informujte.

Nahoru

 
 
 
 

Tento e-shop vytvořila firma a-net © Copyright Autoslužby S&K, s.r.o. 2017

Používáním těchto stránek souhlasíte s tím, že využíváme soubory cookies, které jsou nutné pro 100% funkčnost těchto stránek. podrobnosti