- Autodoplňky
-
Autožárovky
Akumulátory
Autoelektromateriál
Autochladničky
Autokosmetika
Bezpečnostní šrouby kol
Car Audio
Car GSM-GPS
Car Multimédia
Car Komfort - Zabezpečení
Clony pro Slunce a Led
Dětské autosedačky
Držáky telefonů
Filtry
Hadice a spony
Hasicí přístroje
Houkačky
Kamerové systémy
Kanystry
Klimatizace a topení
Koberce
Lišty
Majáky
Měniče napětí
Mřížky TUNING
Oboustranné lepící pásky
Nabíječky
Odháněče škůdců
Ofuky oken
Oleje
Parkovací asistenti
Pes, doplňky pro pejsky
Plachty
Pneu a pneupříslušenství
Podložky pod SPZ
Podložky protiskluzové
Poklice
Potahy sedadel
Potahy volantů
Povinná výbava
Provozní kapaliny
Přísady provozních kapalin
Ramínka na opěrky hlavy
Reflexní prvky
Samolepící 3D znaky
Samolepky
Sítě, Brašny, Organizéry
Sněhové řetězy
Startovací kabely
Stěrače
Střešní nosiče
Světla
Škrabky na sníh a lopatky
Tažná zařízení
Tažné tyče
Upínací popruhy
Vany do kufru
Varné konvice
Xenony
Zimní clony masky a nárazníku
-
Autožárovky
Akumulátory
Autoelektromateriál
Autochladničky
Autokosmetika
Bezpečnostní šrouby kol
Car Audio
Car GSM-GPS
Car Multimédia
Car Komfort - Zabezpečení
Clony pro Slunce a Led
Dětské autosedačky
Držáky telefonů
Filtry
Hadice a spony
Hasicí přístroje
Houkačky
Kamerové systémy
Kanystry
Klimatizace a topení
Koberce
Lišty
Majáky
Měniče napětí
Mřížky TUNING
Oboustranné lepící pásky
Nabíječky
Odháněče škůdců
Ofuky oken
Oleje
Parkovací asistenti
Pes, doplňky pro pejsky
Plachty
Pneu a pneupříslušenství
Podložky pod SPZ
Podložky protiskluzové
Poklice
Potahy sedadel
Potahy volantů
Povinná výbava
Provozní kapaliny
Přísady provozních kapalin
Ramínka na opěrky hlavy
Reflexní prvky
Samolepící 3D znaky
Samolepky
Sítě, Brašny, Organizéry
Sněhové řetězy
Startovací kabely
Stěrače
Střešní nosiče
Světla
Škrabky na sníh a lopatky
Tažná zařízení
Tažné tyče
Upínací popruhy
Vany do kufru
Varné konvice
Xenony
Zimní clony masky a nárazníku
- Nářadí
- Cyklodoplňky
- Domácí vybavení
- Grily, Camping, Outdoor
- Fotovoltaika
Reklamace
Reklamace zboží:
Kupující doručí na vlastní náklady (zásilky na dobírku nepřijímáme) a riziko reklamované zboží na adresu naší provozovny s vyplněným reklamačním listem (reklamační list ke stažení zde, nemusíte vypisovat náš reklamační list, ale uveďte všechny údaje v něm požadované). Když nám budete zboží zasílat využijte takovou společnost, která v případě poškození zboží během přepravy dokáže reklamaci vyřešit na naší provozovně. Pokud chcete, abychom zásilku odeslali na naše náklady, kontaktujte nás, zajistíme odeslání reklamovaného zboží službou České pošty „Odpovědní zásilky“ nebo podobnou službou. Vždy je nutné zabalit zboží vhodným způsobem, jakékoliv poškození během přepravy vinou nedostatečného zabalení jde k tíži osoby, která zboží balí. Odpovědný pracovník reklamačního oddělení posoudí reklamovanou vadu a rozhodne o vyřízení reklamace, pokud je to možné, ihned. Způsob vyřízení reklamace napíše odpovědný pracovník do reklamační listu (případně do Vašeho dokumentu). V případě, že je reklamace zamítnuta, uvede se odůvodnění a tím vzniká prodávajícímu nárok na proplacení nákladů na doručení zboží k reklamaci, pokud je učiněno na jeho náklady. V případě zamítnutí reklamace zboží nezasíláme na naše náklady zpět, v takovém případě si zajistěte přepravu sami. Můžeme Vám zajistit i přepravu, ale toto již nečiníme za ceny uvedené v našem eshopu (tam jsou ceny z naší strany dotovány), cena bude vycházet z ceníků jednotlivých přepravců a náklady s tím spojené. Reklamace řešíme u občanů (spotřebitelů) nejpozději do 30 dnů od uplatnění reklamace, na průběh reklamace se průběžně informujte. Reklamace, kde je jasná příčina, řešíme zpravidla ihned výměnou zboží nebo vrácením finanční částky (částky vracíme pouze převodem na bankovní účet nebo v hotovosti na naší provozovně). Reklamace zboží se řídí platnými ustanoveními Občanského, případně Obchodního zákoníku, není-li uvedeno jinak.
Převzetí zboží, nepřevzetí zboží, zrušení objednávky:
Kupující je povinen převzít zásilku, vyjma poškozené zásilky a bez zbytečného odkladu zkontrolovat s dostatečnou péčí obsah dodávky a funkčnost zboží (nekompletnost nebo poškození zboží může zavinit i přepravce a na nápravu je důležité dodržet termíny stanovené jednotlivými přepravci). Pokud nepřevezmete objednané zboží, toto automaticky nepovažujeme za zrušení objednávky (odstoupení od smlouvy), nepřevzetí zboží je považováno za porušení kupní smlouvy. Objednávku lze zrušit v určité fázi v zákaznickém rozhraní eshopu nebo na kontaktních údajích, ale tím není dotčeno právo na náhradu případných nákladů spojených s objednávkou.
Rozpor s kupní smlouvou a dodání poškozeného zboží pro občany:
Vždy je nutné dodržovat obchodní podmínky jednotlivých přepravců (česká pošta, DPD), zejména je velice nutné dodržovat postup reklamačního řízení. Proto vždy neprodleně v souladu s jednitlivým přepravcem zkontrolujte zásilku a ověřte funkčnost zboží. Pokud kupující spotřebitel zjistí poškození dodaného zboží, je povinen neprodleně kontaktovat přepravní službu, od které zboží obdržel. V případě DPD je potřeba sepsat reklamaci (zápis o škodě) na jejich webových stránkách http://www.dpd.cz/reklamace a při sepisování věnujte pozornost zejména způsobu zabalení zboží. Obal - uveďte typ! Vystýlka - uveďte typ! Manipulační štítky - vždy uvádíme KŘEHKÉ a případně NEKLOPIT. Po sepsání reklamace nám prosím neprodleně doručte číslo reklamace DPD (zápis o škodě) emailem na "obchod77@obchod77.cz", nebo jiným prokazatelným bezodkladným způsobem a zkuste sdělit i další podrobnosti související s reklamací. Poté uplatníme Vaší reklamaci u přepravce a o výsledku Vás budeme informovat. Při reklamaci u České pošty je potřeba se dostavit se zásilkou na Vaší nejbližší Poštu a reklamaci uplatnit na místě. Při sepisování reklamace věnujte pozornost zejména způsobu zabalení zboží. Obal - uveďte typ! Vystýlka - uveďte typ! Manipulační štítky - vždy uvádíme KŘEHKÉ a případně NEKLOPIT. Pokud neuvedete všechny skutečnosti týkající se způsobu zabalení a označení zásilky, Pošta může z tohoto důvodu reklamaci zamítnout a v tomto případě Vám nebude poskytnuta z naší strany náhrada. Kopii reklamačního protokolu s uvedeným způsobem zabalení zboží (např. Obal - karton, u ofuků oken - karton vyztužený dřevěnou latí, Vystýlka - papír) včetně informace jaké zásilka manipulační štítky obsahovala (např. KŘEHKÉ, NEKLOPIT, ...) prosím neprodleně doručte emailem na "obchod77@obchod77.cz" nebo jiným prokazatelným bezodkladným způsobem. Reklamační řízení probíhá u přepravců odlišně, vždy je nutné dodržet postup daného přepravce! Pokud kupující spotřebitel zjistí jakýkoliv rozdíl mezi daňovým dokladem a skutečně dodaným zbožím nebo poškození zboží, které nemohl zavinit přepravce, důrazně doporučujeme ihned (nejlépe do 24 hodin) prokazatelným způsobem kontaktovat naší společnost k odstranění těchto vad. Nároky kupujícího spotřebitele řeší Občanský zákoník. V případě kupujícího spotřebitele se rozpor s kupní smlouvou, který se objevil do 6 měsíců ode dne převzetí zboží, považuje se za rozpor existující již při jejím přijetí, ledaže kupující o rozporu prokazatelně věděl v okamžiku přijetí zboží a toto zboží i přes toto přijal bez výhrad. V takovém případě má kupující spotřebitel právo volby řešit odstranitelnou vadu záruční opravou či výměnou věci za bezvadnou. Není-li takový postup možný, má kupující spotřebitel právo na přiměřenou slevu z ceny nebo od smlouvy odstoupit.
Rozpor s kupní smlouvou a dodání poškozeného zboží pro podnikatele:
(daňový doklad, kde je uvedeno IČ nebo DIČ kupujícího)
Vždy je nutné dodržovat obchodní podmínky jednotlivých přepravců (česká pošta, DPD), zejména je velice nutné dodržovat postup reklamačního řízení. Proto vždy neprodleně v souladu s jednitlivým přepravcem zkontrolujte zásilku a ověřte funkčnost zboží. Kupující je povinen nejpozději následující pracovní den zkontrolovat dodávku zboží. Pokud zjistí poškození dodaného zboží, je povinen neprodleně kontaktovat přepravní službu, od které zboží obdržel. V případě DPD je potřeba sepsat reklamaci na jejich webových stránkách http://www.dpd.cz/reklamace a při sepisování věnujte pozornost zejména způsobu zabalení zboží. Obal - uveďte typ! Vystýlka - uveďte typ! Manipulační štítky - vždy uvádíme KŘEHKÉ a případně NEKLOPIT. Po sepsání reklamace nám prosím neprodleně doručte číslo reklamace DPD (zápis o škodě) emailem na "obchod77@obchod77.cz", nebo jiným prokazatelným bezodkladným způsobem a zkuste sdělit i další podrobnosti související s reklamací. Poté uplatníme Vaší reklamaci u přepravce a o výsledku Vás budeme informovat. Při reklamaci u České pošty je potřeba se dostavit se zásilkou na Vaší nejbližší Poštu a reklamaci uplatnit na místě. Při sepisování reklamace věnujte pozornost zejména způsobu zabalení zboží. Obal - uveďte typ! Vystýlka - uveďte typ! Manipulační štítky - vždy uvádíme KŘEHKÉ a případně NEKLOPIT. Pokud neuvedete všechny skutečnosti týkající se způsobu zabalení a označení zásilky, Pošta může z tohoto důvodu reklamaci zamítnout a v tomto případě Vám nebude poskytnuta z naší strany náhrada. Kopii reklamačního protokolu s uvedeným způsobem zabalení zboží (např. Obal - karton, u ofuků oken - karton vyztužený dřevěnou latí, Vystýlka - papír) včetně informace jaké zásilka manipulační štítky obsahovala (např. KŘEHKÉ, NEKLOPIT, ...) prosím neprodleně doručte emailem na "obchod77@obchod77.cz" nebo jiným prokazatelným bezodkladným způsobem. Reklamační řízení probíhá u přepravců odlišně, vždy je nutné dodržet postup daného přepravce! Pokud kupující zjistí jakýkoliv rozdíl mezi daňovým dokladem a skutečně dodaným zbožím nebo poškození zboží, které nemohl zavinit přepravce, je povinen prokazatelným způsobem kontaktovat naší společnost k odstranění těchto vad. Pokud tak neučiní, nebude na jeho pozdější reklamaci brán zřetel.
Záruční podmínky:
Prodávající ručí za funkčnost zboží, pokud je provozováno v předepsaných podmínkách, po dobu životnosti stanovenou v technické normě. Není-li u zboží záruční list, nahrazuje ho daňový doklad, pokud je v daňovém dokladu uvedena skutečnost, že ke zboží je nutný záruční list, musí být tedy z naší strany přiložen. Některé zboží vyžaduje odbornou montáž, a proto, když si nejste 100% jisti, vždy si montáž na vlastní riziko a náklady před zakoupením zajistěte u odborné firmy. Před montáží (aplikací) je vždy nutné prověřit parametry dodaného zboží a jeho funkčnost. Pokud nemáte potřebné vybavení či znalosti a dovednosti, svěřte montáž odborné firmě a tomto postupu jí předem prokazatelně informujte.
Penále z prodlení, poplatky, storno poplatky a související:
V případě prodlení platby bude účtováno penále ve výši 0,15% za každý den prodlení. Zákazník schválením těchto obchodních podmínek souhlasí s následujícím postupem při prodlení své platby. Nejprve bude zaslána upomínka č.1, poté upomínka č.2 (upomínky jsou zasílány emailem, faxem, doporučeným dopisem, nebo jiným způsobem). Pokud i přes tyto upomínky nebude pohledávka uhrazena nebo písemně sjednána jiná dohoda, budou vyčísleny celkové náklady spojené s vymáháním pohledávky a tato pohledávka bude případně postoupena specializované firmě, v této fázi bohužel již nedokážeme ovlivnit další postup. V případě nepřevzetí již uhrazeného zboží, vyřízené reklamace, zamítnutí odsoupení od smlouvy v řádném termínu (10 dní od vyrozumění) bude účtováno "skladné" 20,00 Kč bez DPH (24,20 Kč včetně DPH) za každý započatý den po řádném termínu vyzvednutí (nebude-li dohodnuto jinak). V případě požadavku na změnu v daňových dokladech účtujeme poplatek ve výši 100 Kč bez DPH (121 Kč vč. DPH), který bude vyžadován uhradit zálohovou fakturou a je nutné zaslat zpět originální doklad, není-li dohodnuto jinak. Poté Vám bude opravený doklad zaslán emailem.
Řešení sporů
Vzájemné spory mezi prodávajícím a kupujícím řeší příslušné soudy, v případě spotřebitele, tedy nákup bez IČ nebo DIČ, má spotřebitel podle zákona č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele, v platném znění, právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb. Subjektem, který je oprávněn mimosoudní řešení sporu provádět, je například Česká obchodní inspekce. Bližší informace jsou dostupné na webových stránkách www.coi.cz.
-
- Autožárovky
- Akumulátory
- Autoelektromateriál
- Autochladničky
- Autokosmetika
- Bezpečnostní šrouby kol
- Car Audio
- Car GSM-GPS
- Car Multimédia
- Car Komfort - Zabezpečení
- Clony pro Slunce a Led
- Dětské autosedačky
- Držáky telefonů
- Filtry
- Hadice a spony
- Hasicí přístroje
- Houkačky
- Kamerové systémy
- Kanystry
- Klimatizace a topení
- Koberce
- Lišty
- Majáky
- Měniče napětí
- Mřížky TUNING
- Oboustranné lepící pásky
- Nabíječky
- Odháněče škůdců
-
Ofuky oken
- Alfa Romeo
- Audi
- Avia
- BMW
- Cadillac
- Citroen
- Dacia
- Daewoo - Chevrolet
- Daf
- Daihatsu
- Datsun
- Dodge
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Chrysler
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lada
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lublin
- Man
- Mazda
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Porsche
- Renault
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Smart
- Ssangyong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tatra
- Toyota
- Trabant
- Volvo
- VW
- Wartburg
- Oleje
- Parkovací asistenti
- Pes, doplňky pro pejsky
- Plachty
- Pneu a pneupříslušenství
- Podložky pod SPZ
- Podložky protiskluzové
- Poklice
- Potahy sedadel
- Potahy volantů
- Povinná výbava
- Provozní kapaliny
- Přísady provozních kapalin
- Ramínka na opěrky hlavy
- Reflexní prvky
- Samolepící 3D znaky
- Samolepky
- Sítě, Brašny, Organizéry
- Sněhové řetězy
- Startovací kabely
- Stěrače
- Střešní nosiče
- Světla
- Škrabky na sníh a lopatky
- Tažná zařízení
- Tažné tyče
- Upínací popruhy
- Vany do kufru
- Varné konvice
- Xenony
- Zimní clony masky a nárazníku
-
- Aku nářadí
- Dílenské vybavení
- Elektrické nářadí
- Měřící technika
- Ochranné pomůcky
- Pneumatické nářadí
-
Ruční nářadí
- Balení
- Bity
- Boxy a přepravky
- Broušení
- Čištění
- Dláta, důlčíky, sekáče, vyrážeče
- Gola klíče a sady
- Hlavice - oříšky
- Hoblíky
- Hořáky a pájky
- Kladiva a paličky
- Kleště
- Klíče
- Kominické
- Krumpáče
- Lopaty
- Maznice a pumpy
- Nůžky
- Ohýbačky
- Páčidla
- Pinzety
- Pistole na kartuše
- Pistole na montážní pěnu
- Podtlakové pumpy
- Raznice
- Rýče
- Řezání
- Sady nářadí
- Sekery
- Sešívačky, rozešívačky
- Svěrky a upínáky
- Šídla
- Škrabky
- Šroubováky
- Závitníky
- Výstružníky
- Ostatní, díly, příslušenství, atd
- Spotřební materiál
- Stavební vybavení
-
Zahradní vybavení
- Hrábě a hrabičky
- Kosy, Srpy
- Křovinořezy
- Kultivátory a motyčky
- Lopatky a sazeče
- Lopaty, krumpáče, rýče
- Nože a řezače
- Nůžky na trávu
- Nůžky na větve
- Nůžky na živý plot
- Pily
- Plachty
- Pracovní pomůcky
- Sady nářadí
- Sběrače ovoce
- Sekačky na trávu
- Sekery
- Senzory pohybu
- Vidle
- Voda a závlaha
- Ostatní, díly, příslušenství, atd
Patice autožárovky 3x16q, T20, W21/5W, WY21/5W
Patice autožárovky 3x16d, T20, W21W, WY21W
Pružný upínač 150cm, plochý
Gumové koberce Gledring AUDI Q5 08-
K&N 33-2372
Gumové koberce ŠKODA SUPERB I 01-08 okraj 3cm
Ochranná lišta hrany kufru Nissan Quasqai 2013- | Tato ochranná lišta hrany kufru chrání lak zadního nárazníku před poškrábáním. Tato část vozidla je často poškrábána díky nakládání a vykládání předmětů ze zavazadlovém prostoru. Montáž je velice jednoduchá, lišta je z výroby opatřena kvalitní oboustrannou lepicí páskou, tak stačí jen povrch nárazníku očistit, odmastit a lištu přilepit. |
YATO Vrták do betonu SDS+ 16 x 300 mm, YT-4182 | Vrták SDS-plus pro vrtací kladiva je kvalitním výrobkem. Tyto vrtáky se používají pro vrtání do betonu, železobetonu, zdiva či žuly. Optimalizované chování při vrtání chrání svého uživatele před vibracemi. délka (mm) 300 průměr (mm) 16 karbid DK-30 + |
COYOTE Silkal 93 400ml, silikonové mazivo | COYOTE - Silkal 93 400 ml - Ideální mazivo na ložiska, čepy, elektrická a startovací zařízení, atd. Vhodný i na gumové povrchy, lišty, těsnění. Vodoodpudivý. Ideální mazivo na ložiska, čepy, elektrická a startovací zařízení, zámky, jízdní kola, lyžařská vázání. Ošetřuje těsnění dveří, hadice chladicího systému, gumové lišty. Dokonalý separátor při lisování a odlévání plastických hmot, pryskyřic a pryžových výrobků. Vodoodpudivý.... |
Ofuky oken Toyota Prius VI 5D 2010- | Ofuky oken Team HEKO Toyota Prius VI 5D 2010- jsou určené přímo na tento typ vozidla. Protiprůvanové plexi (ofuky) jsou v kouřovém provedení, zabraňují nepříjemnému proudění vzduchu do interiéru vozu a umožňují otevření oken při nepříznivém počasí. ofuky oken prodáváme jako sadu na přední boční okna, pokud je v názvu uvedeno (+ zadní) např.: "Ofuky oken Škoda Octavia II 5D 05- combi (+zadní)", jde o sadu na celé vozidlo je-li například v názvu... |
Boční ochranné lišty Audi Q5 2008-2017, Rider | Ochranné boční lišty spolehlivě chrání dveře automobilu před odřením . Jsou vyrobeny technologií vstřikování plastů z polyuretanu a neobsahují žádné kovové prvky, které by mohly působit korozi. Boční lišty mají přesné rozměry a perfektně pasují na dveře vozu Audi Q5. Montáž lišt není vůbec složitá - lišty se jednoduše připevní pomocí vysoce přilnavé lepicí pásky 3M , která je součástí balení Součástí balení... |
Ofuky oken Kia Sorento 5D 02- (+zadní) | Ofuky oken Team HEKO Kia Sorento 5D 02- (+zadní) jsou určené přímo na tento typ vozidla. Protiprůvanové plexi (ofuky) jsou v kouřovém provedení, zabraňují nepříjemnému proudění vzduchu do interiéru vozu a umožňují otevření oken při nepříznivém počasí. ofuky oken prodáváme jako sadu na přední boční okna, pokud je v názvu uvedeno (+ zadní) např.: "Ofuky oken Škoda Octavia II 5D 05- combi (+zadní)", jde o sadu na celé vozidlo je-li například v... |
MANN-FILTER C 17 170 | Typ vozidla:Užitkové MAN: 81083040084, |
VOREL Smeták 250 mm PVC dlouhé štětiny s násadou, TO-35899 | Klasické koště s hrubými PVC štětinami. Šíře 25 cm, délka plastové násady 120 cm. Užitečné pro zametání listí, písku, prachu, čerstvého sněhu atd. Upozornění: Barevná kombinace na fotkách je pouze ilustrační a může se od výrobku lišit. |
MANN-FILTER C 27 1581 | Typ vozidla:Užitkové VOLVO: 1080918, VOLVO: 10809180, VOLVO: 10809184, FI AM442, FF CA5534 |
Plastový stahovací pásek 280x4,5mm 100ks | Páska vázací černá do 22 kg. Objednací kódy ostatních dodavatelů : 115617, VPC5/280, 7041421 Plastový stahovací pásek |