Registrace Zapomenuté heslo?
 
přihlašovat automaticky
 
 
 
 
 

Celková cena s DPH:0,00 Kč

 
 

Akumulátory pro nákladní vozidla

Pro nákladní vozidla nabízíme akumulátory od 110Ah do 230Ah, které uspokojí i toho nejnáročnějšího uživatele. Doporučujeme nahlédnout i do kategorie Startovací kabely pro vysoký startovací výkon, které vyrábíme přímo v naší provozovně.

Filtrace a řazení
Značka: ▼
 
Vybrané produkty lze 
 
 
5 ks
1str. z1 »
 
str.
 
 
Akumulátor 110Ah 680A VARTA PROMOTIVE BLACK Top položka
 
2 746,70 Kč
bez DPH
3 323,51 Kč
s DPH
 

Náš sklad: 1 ks

 
Akumulátor 110Ah 680A VARTA PROMOTIVE BLACK
 

d345xš173xv232mm, za starou autobaterii sleva 240 Kč

Akumulátor pro IVECO DAILY 2010- Pokud u nás koupíte autobaterii můžete vrátit svůj starý akumulátor a odečteme Vám za starou autobaterii peníze dle níže uvedené tabulky. nový akumulátor Vás vyjde levněji starý akumulátor bude ekologicky zlikvidován, šetříte životní prostředí nemusíte nikam se starou autobaterií jezdit poškozené autobaterie, kde je únik elektrolytu nelze u nás vracet Starou...

2 746,70 Kč
bez DPH
3 323,51 Kč
s DPH
 
ks
 
  Detail
 
Akumulátor 120Ah 1000A Top položka
 
2 960,05 Kč
bez DPH
3 581,66 Kč
s DPH
 

Náš sklad: 2 ks

 
Akumulátor 120Ah 1000A
 

FARMER, d329xš173xv220/240mm, za starou autobaterii sleva 240 Kč

Tento typ akumulátoru je určen zejména pro vozidla a stroje, kde je nutný silný startovací proud ( se startem je v chodu i čerpadlo hydrauliky ). Osvědčené bezúdržbové akumulátory od předních výrobců, prodávané pod naší obchodní značkou CARLINNE77, nejlepší poměr kvalita/ výkon / cena . Prodávat autobaterie pod vlastní obchodní značkou jsme se rozhodli poté, co naši dodavetelé ( výrobci ) nás nebyli...

2 960,05 Kč
bez DPH
3 581,66 Kč
s DPH
 
ks
 
  Detail
 
Akumulátor 140Ah 760A Top položka
 
2 820,00 Kč
bez DPH
3 412,20 Kč
s DPH
 

Náš sklad: 2 ks

 
Akumulátor 140Ah 760A
 

LINECARS77,d513xš189xv192/213mm, za starou autobaterii sleva 400 Kč

Výroba v ČR - Česká Lípa. Výrobce JOHNSON CONTROLS, znáte pod značkou VARTA. Dle našich dlouholetých zkušeností, opravdu minimum reklamací. - bezúdržbový akumulátor - technologie CA / CA - uvedené hodnoty dle C20 Osvědčený akumulátor vyrobený předními výrobci. Nejlepší poměr kvalita / výkon / cena. Prodávat autobaterie pod vlastní obchodní značkou LINECARS77 jsme se rozhodli poté, co naši dodavetelé...

2 820,00 Kč
bez DPH
3 412,20 Kč
s DPH
 
ks
 
  Detail
 
Akumulátor 180Ah 1000A Top položka
 
3 488,66 Kč
bez DPH
4 221,28 Kč
s DPH
 

Náš sklad: 2 ks

 
Akumulátor 180Ah 1000A
 

LINECARS77, d513xš223xv191/223mm, za starou autobaterii sleva 480 Kč

Výroba v ČR - Česká Lípa. Výrobce JOHNSON CONTROLS, znáte pod značkou VARTA. Dle našich dlouholetých zkušeností, opravdu minimum reklamací. - bezúdržbový akumulátor - technologie CA / CA - uvedené hodnoty dle C20 Osvědčený akumulátor vyrobený předními výrobci. Nejlepší poměr kvalita / výkon / cena. Prodávat autobaterie pod vlastní obchodní značkou LINECARS77 jsme se rozhodli poté, co naši dodavetelé...

3 488,66 Kč
bez DPH
4 221,28 Kč
s DPH
 
ks
 
  Detail
 
Akumulátor 225Ah 1150A Top položka
 
4 524,00 Kč
bez DPH
5 474,04 Kč
s DPH
 

Dostupnost: cca 1-3 dny

 
Akumulátor 225Ah 1150A
 

LINECARS77, d514xš274xv213/233mm, za starou autobaterii sleva 580 Kč

Výroba v ČR - Česká Lípa. Výrobce JOHNSON CONTROLS, znáte pod značkou VARTA. Dle našich dlouholetých zkušeností, opravdu minimum reklamací. - bezúdržbový akumulátor - technologie CA / CA - uvedené hodnoty dle C20 Osvědčený akumulátor vyrobený předními výrobci. Nejlepší poměr kvalita / výkon / cena. Prodávat autobaterie pod vlastní obchodní značkou LINECARS77 jsme se rozhodli poté, co naši dodavetelé...

4 524,00 Kč
bez DPH
5 474,04 Kč
s DPH
 
ks
 
  Detail
 
 
 
5 ks
« 1str. z1 »
 
str.
 
 
 

Autobaterie - přehled, dobíjení, sulfatace

Na našem automobilovém trhu se nejčastěji používají tři typy autobaterií:

Hybridní baterie

Hybridní baterie (již starší typ, ale stále v prodeji) má vždy zátky, je třeba kontrolovat hladinu elektrolytu, případně dolít (je bezúdržbová dle normy DIN). Většina hybridních baterií se však dolití během života nedočká a ani to často nepotřebují, je to dáno tím, že minusová deska baterie hybridní a Ca/Ca jsou vlastně principielně stejné. Plus mřížka je vyrobena technologií Pb legované antimonem, tzv. nízkoantimonová mřížka, vždy litá, má pevný rámeček (zpevňuje mřížku, omezuje vypadávání aktivní hmoty, prodlužuje životnost), nelze šidit tím, že mám tenkou desku, technologicky nemožné. Kvalita a provedení plus desky ovlivňuje životnost baterie zásadním způsobem. Mínusová mřížka je vyrobena technologií Ca, tedy olovo legované vápníkem, může být litá i tažená (stretch metal) nebo i power frame.

Výhody hybridního akumulátoru

  • poctivá pozitivní mřížka, většinou silnější až 1,4 mm, nejkvalitnější Ca/Ca baterie se pohybují v rozmezí 0,9 -1,2 mm, AGM baterie mají plusovou desku litou 1,4 mm
  • snáší lépe hluboké vybití, širší pracovní rozsah
  • dlouhá životnost při kvalitní údržbě
  • životnost končí postupně (Ca/Ca najednou)
  • nižší dobíjecí napětí, menší riziko práce v podvybitém stavu a následné sulfatace

Nevýhody hybridního akumulátoru

  • rychlejší samovybíjení, kratší doba skladovatelnosti bez dobíjení (3 měsíce)

Měření parametrů hybridní baterie

Běžně používané elektronické bezzátěžové testery pro měření proudu vykazují nižší hodnoty a to někdy až o 30% než baterie Ca/Ca. Je to dáno konstrukcí desky, tyto přístroje neměří skutečný startovací proud ale vnitřní odpor baterie, ten je u hybridní baterie, zvláště pak se silnými deskami vyšší než u odpovídající baterie Ca/Ca se stejnými parametry. Během provozu akumulátoru dochází uvnitř k chemickým reakcím, které mění vnitřní odpor a proud naměřený tím stoupá, tato skutečnost platí pro všechny typy baterií, z tohoto důvodu výrobci všech bezzátěžových testerů nedoporučují jejich použití na nové baterie


Vápníkové baterie - Ca/Ca

Může být se zátkami, uzavřená nebo vzhledově uzavřená s možností přístupu do jednotlivých článků (pro přístup reklamačního technika). Plus mřížka je vyrobena technologií Ca, bývá litá gravitační metodou, litá pod tlakem, tažená (stretch metal), power frame. V případě tažené mřížky nemá rámeček, pokud je mřížka hodně tenká (0,7 – 0,8mm) nebo oka velká, hrozí zkroucení a vysypání aktivní hmoty, to je nejčastější problém nekvalitních baterií. Mínusová mřížka je také vyrobena technologií Ca, tedy olovo legované vápníkem, může být litá i tažená (stretch metal) nebo i power frame.

Výhody Ca/Ca akumulátoru

  • velmi dlouhá skladovatelnost, dle výrobce a typu baterie 6 – 18 měsíců
  • je vyvinuta pro moderní vozidla (jenom je třeba kontrolovat hodnotu napětí baterie, neměla by dlouhodobě klesnout pod 12,4 V)

Nevýhody Ca/Ca akumulátoru

  • nesnáší hluboké vybití, malý pracovní rozsah
  • při špatném provozu baterie krátká životnost, potřebuje vyšší dobíjecí napětí, větší riziko práce v podvybitém stavu a následné sulfatace
  • životnost končí najednou

Měření parametrů Ca/Ca baterie

Běžně používané elektronické bezzátěžové testery pro měření proudu vykazují odchylku cca 10%, to je  dáno různou konstrukcí jednotlivých akumulátorů. Během provozu akumulátoru dochází uvnitř k chemickým reakcím, které mění vnitřní odpor a proud naměřený stoupá, tato skutečnost platí pro všechny typy baterií, z tohoto důvodu výrobci všech bezzátěžových testerů nedoporučují jejich použití na nové baterie.


EFB autobaterie

Technologie EFB pro osobní auta se využívá nejčastěji u vozidel které mají START-STOP bez rekuperace.
 

 

Výhody EFB akumulátoru

  • vyšší životnost oproti Ca/Ca typům, vydrží více startů a lépe snáší vybití
  • zlepšené přijímání nabíjení oproti Ca/Ca typům (rychleji se dobíjí)
  • odolnější konstrukce proti vybracím

Nevýhody EFB akumulátoru

  • trochu vyšší cena oproti Ca/Ca typům

AGM autobaterie

Technologie AGM (absorbed glass mat) je technologie, při níž není v článcích mezi elektrodami elektrolyt v tekuté formě, ale je nasáklý v netkané tkaníně ze skelných vláken(tzv. separátor, odděluje vzájemně kladné a záporné elektrody). Baterie postavené na této technologii jsou velmi výkonné, mají výborné nabíjeccí charakteristiky, to znamená, že při vybití je mnohem snažší a rychlejší je nabít a také jsou velmi dobře odolné proti cyklické zátěži(nabíjení a vybíjení).

Baterie typu AGM jsou absolutně bezúdržbové, odolné proti vytečení elektrolytu a bezpečné.

Baterie na technologii AGM jsou vhodné pro náročné použití, do moderních aut, která mají nadstandardní elektrickou výbavu. Také jsou vhodné do vozidel vybavených funkcí Start&Stop (tzn. za jednu jízdu musí baterie mnohokrát nastartovat motor během okamžiku), včetně funkce regeneračního nabíjení, tedy rekuperace brzdné energie.

Výhody AGM akumulátoru

  • absolutně bezúdržbové
  • odolné proti vytečení elektrolytu
  • vysoce výkonné
  • vhodné do vozů se systémy Start&Stop s regeneračním brzděním
  • odolná proti otřesům
  • možnost umístění i v náklonu včetně umístění v kabině řidiče (neuniká žádný plyn)
  • nízké samovybíjení
  • vyšší výkon pro krátkodobé startovací proudy (vyšší startovací proudy)
  • zvýšená odolnost při cyklickém zatížení
  • delší životnost při správném dobíjení

Nevýhody AGM akumulátoru

  • vyšší cena oproti CA/CA akumulátorům
  • nabíjet baterie typu AGM lze pouze nabíječi, které mají režim pro nabíjení akumulátorů AGM/GEL

Upozornění, pokud je ve vozidle AGM akumulátor z výroby, není vhodné používat Vápníkový Ca/Ca či EFB akumulátor!

  • toto uvádíme, protože z praxe víme, že spousta osob chce ušetřit a koupit levnější typ akumulátoru
  • taktéž je často akumulátor zaměněn za jiný typ z neznalosti a toto se dějě bohužel i v autoservisech

Základy údržby akumulátoru

Pokud nabíjecí soustava funguje správně a vozidlo je v běžném provozu (bez častých startů a dalších odstávek), stačí kontrolovat hladinu elektrolytu jednou za půl roku (pokud nejde o uzavřený akumulátor). Při teplém počasí nebo při náročném provozu může být vhodné hladinu kontrolovat častěji. V případě potřeby se dolévá jen destilovaná voda, ihned po dolévání není směrodatné případné měření hustoty. V případě další odstávky vozidla je nutné akumulátor pravidelně dobíjet. Pokud dojde k vybití (stav dlouhodobě pod 12,4V) je nutné akumulátor připojit na vhodnou nabíječku a zapnout rekondiční režim. Akumulátor se musí udržovat čistý, prach na povrchu v kombinaci s vlhkem způsobuje vodivou vrstvu mezi póly, která způsobuje vybíjení ! V plně nabitém stavu mráz do –50°C nevadí, při vybitém stavu může už při –10°C dojít k zamrznutí a následnému poškození. Při skladování je nízká teplota výhodná, jelikož snižuje samovybíjení. Uskladněné akumulátory je nutno kontrolovat každé 3 měsíce, případně dobít. V případě nevhodné údržby a používání dojde k poškození akumulátoru (sulfataci). Pokud je sultaface v mírném stádiu, lze jí částečně odstranit připojením na kvalitní nabíječku s rekondičním režimem.


Kvalitní autonabíjěčky baterií

Pro pravidelnou domácí údržbu, ale i pro profesionální použití doporučujeme švédské autonabíječky CTEK. Toto není jen reklamní tvrzení z letáku, máme to osobně vyzkoušeno, prodáváme autobaterie LINECAR77,  VARTA motobaterie MOTOBATT, nabíječky CTEK používáme každý den.

 

Úroveň nabití akumulátoru 100% 70% 50% 25%
Napětí 12,8 - 12,6 V 12,5 – 12,4 V 12,4 – 12,2 V 12,2 – 11,9 V


Článek Jakou autonabíječku koupit? najdete zde.


Sulfatace akumulátoru

je nežádoucí jev vyskytující se u olověného akumulátoru, když je delší dobu – řádově dny – ponechán v nedostatečně nabitém (případně vybitém) stavu. Podstatou tohoto jevu je postupný vznik krystalů síranu olovnatého (PbSO4) na elektrodách. Na rozdíl od původního amfoterního síranu, se vzniklé krystaly zúčastňují přeměn aktivní hmoty elektrod jen ve velmi omezené míře. Následkem toho dojde ke snížení kapacity akumulátoru. Dalším negativním důsledkem sulfatace je nárůst vnitřního odporu (a snížení vodivosti), který má za následek snížení napětí a proudu dodávaného akumulátorem, zvláště při velkých proudových odběrech. V případě, že se lze podívat dovnitř akumulátoru, je možné přítomnou sulfataci poznat – projevuje se přítomností bílých lesklých skvrn na elektrodách. Rychlost vzniku krystalů síranu olovnatého závisí na teplotě a míře vybití akumulátoru – s rostoucí teplotou a vybitím rychlost narůstá. Plně vybitý akumulátor při vyšší teplotě (více než 25 °C) výrazně sulfatuje již během jednoho dne; při nižších teplotách až po více dnech. U akumulátoru, který je vybit jen trochu, výraznější sulfatace nastává asi po třech a více dnech; v chladu po týdnu a více.


Starou autobaterii můžete přivést do 60 dnů od data prodeje a vrátíme Vám za ní peníze.

 
Kapacita baterie
Ah
Cena výkupu
Kč včetně DPH
44 - 55 120
56 - 59 150
60 - 70 160
71 - 94 200
95 - 139 240
140 - 179 400
180 - 219 480
220 -  580

 

 
 
 
 

EXTOL PREMIUM kleště štípací boční, 160mm 8813186

bez DPH: 125,82 Kč
s DPH: 152,24 Kč
 

Kompresor ALCA 12V 35L 227500

bez DPH: 742,50 Kč
s DPH: 898,43 Kč
 

Kompresor ALCA dvouválcový 12V s manometrem 227100

bez DPH: 1 296,00 Kč
s DPH: 1 568,16 Kč

Kompletní přehled »

 

Gumové koberce ŠKODA SUPERB I 01-08 okraj 3cm

 

bez DPH: 674,10 Kč
s DPH: 815,66 Kč
 

YATO Zkoušečka napětí, YT-2864

 

bez DPH: 53,82 Kč
s DPH: 65,12 Kč
 

Akumulátor Motobatt 12V 16,5Ah MBTX14AU 250A

 

bez DPH: 1 280,40 Kč
s DPH: 1 549,28 Kč

Kompletní přehled »

 
Navštívené produkty
naposledy navštívené produkty
 
 
 
 
YATO Kleště samosvorné 165 mm CD type, YT-2155 Kvalitní samosvorné kleště Yato pro svářeče, klempíře či zámečníky, s plochou dlouhou úzkou čelistí tvaru CD . • celková délka 165 mm • délka čelistí 48mm • ovládací šroub pro nastavení tloušťky materiálu • páka pro rychlé odjištění • pogumované rukojeti délka (mm) 165 ploché čelisti +
VOREL Křída rýsovací modrá 115 g, TO-17507 Mletá křída, náhradní náplň pro značkovací malířské, nebo zednické šňůry. • Křída prášková modrá 115g pro značkovací šňůry • Mletá křída modrý odstín • V plastové lahvičce • Plnící uzávěr • Hmotnost 115g barva modrá hmotnost (g) 115
24V P21/5W BAY15d TRIFA Standardní dvouvláknová autožárovka, nejvíce se používá v zadních světlech automobilů. Objednací kódy jiných značek: 17925, OS7537, 1078
YATO Vrták na kov 12,0 mm HSS 3 ks, YT-4456 Vrták je vyroben z rychlořezné oceli HSS 6542 průměr 12,0 mm, ostří 118° se zlepšeným vrtacím výkonem a velmi dobrým středěním.Výbrusná šroubovice napomáhá k maximální přesnosti a rychlému odstranění vrtaného materiálu. Splňuje normu DIN 338, Maximální počet otáček 700. Použití: železo, litina, plast Technická data Průměr 12,0 mm Celková délka 151 mm Délka vrtací části 101 mm Max. ot/min 700
YATO Vrták do betonu SDS+ 22 x 600 mm, YT-4190 Vrták SDS-plus pro vrtací kladiva je kvalitním výrobkem. Tyto vrtáky se používají pro vrtání do betonu, železobetonu, zdiva či žuly. Optimalizované chování při vrtání chrání svého uživatele před vibracemi. délka (mm) 600 průměr (mm) 22 karbid DK-30 +
12-14V 1,1-1,12W BX8,4d / B8,4d Oranžová TRIFA Tato autožárovka s plastovou paticí je určena zejména na podsvícení přístrojové desky. Objednací kódy jiných značek: 2473MFX6
YATO Šroubovák křížový PH1 x 80 mm izolovaný 1kV, YT-2822 Křížový elektrikářský šroubovák s křížem PH izolovaný s izolací odolnou do 1000 Volt . • Šroubovák elektrikářský křížový PH1 x 80 mm izolovaný do 1000 V • Křížový břit PH-1 • Délka dříku 80 mm • Celková délka 170 mm • Dřík z kvalitní slitiny oceli S2 tvrzený na tvrdost HRC 56-60 • Izolace z dvoubarevného plastu odpovídá normě IEC 60900: 2004 • Zaručuje bezpečnou práci pod napětím do 1000 V certifikát VDE/IEC60900:2004...
Stěrač Bosch
YATO Opasek na nářadí 120 cm 5 kapes, YT-7400 Opasek s kapsami určený k „ručnímu ukládání“ drobného nářadí, hřebíků, šroubů a jiných drobných předmětů během montážních prací. Nejčastěji používají pokrývači, tesaři a montéři pracující ve výškách. Opasek je vyroben z přírodní kůže, kapsy jsou ušity z odolného technického nylonu. Lehké, pohodlné, prostorné. Má rukojeť pro připevnění kladiva. Technická data Materiál přírodní kůže, nylon Počet kapes 21x...
 

© Copyright Obchod77.cz s.r.o. 2024