Registrace Zapomenuté heslo?
 
přihlašovat automaticky
 
 
 
 
 

Celková cena s DPH:0,00 Kč

 
 

Akumulátor 225Ah 1150A

Kód zboží:

AK72501

 

EAN:

8592379002157

 

Náš sklad:

0 ks

 

Dostupnost:

  • dostupnost v pracovních dnech na našem skladě v případě objednávky
  • pokud je uveden i externí sklad, platí dostupnost pro tyto kusy
  • pokud objednáte více kusu než je uvedeno, termín upřesníme
 cca 1-3 dny

 

Značka:

LINECARS77

 

Cena na prodejně:

6 130,92 Kč  help

 

Běžná cena:

6 568,85 Kč

 

Ušetříte:

1 094,81 Kč

 

Cena bez DPH:

4 524,00 Kč

 

Cena s DPH:

5 474,04 Kč

 
Koupit
/ ks
 
 
Omezení expedice na:

Osobní odběr provozovna Praha 10

Rozvoz pro velkoobchod Praha

Zajistím si vlastní dopravu, mám levnější a lepší

 
 
 
 

LINECARS77, d514xš274xv213/233mm, za starou autobaterii sleva 580 Kč

Výroba v ČR - Česká Lípa.
Výrobce JOHNSON CONTROLS, znáte pod značkou VARTA.
Dle našich dlouholetých zkušeností, opravdu minimum reklamací.

- bezúdržbový akumulátor
- technologie CA / CA
- uvedené hodnoty dle C20

Osvědčený akumulátor vyrobený předními výrobci. Nejlepší poměr kvalita / výkon / cena. Prodávat autobaterie pod vlastní obchodní značkou LINECARS77 jsme se rozhodli poté, co naši dodavetelé (výrobci) nás nebyli schopni pravidelně zásobovat za odpovídající ceny.

Pokud bude akumulátor provozován v těžších podmínkách jako jsou: vybrace, časté starty, vybíjení díky dalšímu stání, adt., doporučujeme určitě typ VA740500120, 240Ah 1200A VARTA PROMOTIVE EFB. Připlatíte si, ale díky konstrukci, je životnost delší.

Pokud u nás koupíte autobaterii můžete vrátit svůj starý akumulátor a odečteme Vám za starou autobaterii peníze dle níže uvedené tabulky.

  • nový akumulátor Vás vyjde levněji
  • starý akumulátor bude ekologicky zlikvidován, šetříte životní prostředí
  • nemusíte nikam se starou autobaterií jezdit
  • poškozené autobaterie, kde je únik elektrolytu nelze u nás vracet

Starou autobaterii můžete přivést do 60 dnů od data prodeje a vrátíme Vám peníze.

 
Kapacita baterie
Ah
Cena výkupu
Kč včetně DPH
44 - 55120
56 - 59150
60 - 70160
71 - 94200
95 - 139240
140 - 179400
180 - 219480
220 - 580

 

TOP kategorie autobaterí:
Autobaterie pro motocykly a čtyřkolky značky Motobatt
Autobaterie pro osobní vozidla
A
utoabterie pro nákladní vozidla

 

 

Prodej po násobcích:

1

 
 
 

Související 

Autobaterie - přehled, dobíjení, sulfatace
 
 
Akumulátor 225Ah 1150A
 
 
 
 

Související produkty

Sleva za starou autobaterii 220Ah -

Kód: AK220-XAH
 

Náš sklad:

 
Top položka

Tuto položku nevhazujte do košíku, dát slevu za starý akumulátor můžeme pouze u nás na provozovně. Pokud u nás koupíte autobaterii můžete vrátit svůj starý akumulátor a odečteme Vám za starou autobaterii peníze dle níže uvedené tabulky. nový akumulátor Vás vyjde levněji starý akumulátor bude ekologicky zlikvidován, šetříte životní prostředí nemusíte nikam se starou autobaterií jezdit...

Běžná cena: 575,21 Kč

Běžná cena: 696,00 Kč

Ušetříte: 95,87 Kč

Ušetříte: 116,00 Kč

Cena bez DPH: 479,34 Kč

Cena s DPH: 580,00 Kč

 
 
 
 

Autobaterie - přehled, dobíjení, sulfatace

Na našem automobilovém trhu se nejčastěji používají tři typy autobaterií:

Hybridní baterie

Hybridní baterie (již starší typ, ale stále v prodeji) má vždy zátky, je třeba kontrolovat hladinu elektrolytu, případně dolít (je bezúdržbová dle normy DIN). Většina hybridních baterií se však dolití během života nedočká a ani to často nepotřebují, je to dáno tím, že minusová deska baterie hybridní a Ca/Ca jsou vlastně principielně stejné. Plus mřížka je vyrobena technologií Pb legované antimonem, tzv. nízkoantimonová mřížka, vždy litá, má pevný rámeček (zpevňuje mřížku, omezuje vypadávání aktivní hmoty, prodlužuje životnost), nelze šidit tím, že mám tenkou desku, technologicky nemožné. Kvalita a provedení plus desky ovlivňuje životnost baterie zásadním způsobem. Mínusová mřížka je vyrobena technologií Ca, tedy olovo legované vápníkem, může být litá i tažená (stretch metal) nebo i power frame.

Výhody hybridního akumulátoru

  • poctivá pozitivní mřížka, většinou silnější až 1,4 mm, nejkvalitnější Ca/Ca baterie se pohybují v rozmezí 0,9 -1,2 mm, AGM baterie mají plusovou desku litou 1,4 mm
  • snáší lépe hluboké vybití, širší pracovní rozsah
  • dlouhá životnost při kvalitní údržbě
  • životnost končí postupně (Ca/Ca najednou)
  • nižší dobíjecí napětí, menší riziko práce v podvybitém stavu a následné sulfatace

Nevýhody hybridního akumulátoru

  • rychlejší samovybíjení, kratší doba skladovatelnosti bez dobíjení (3 měsíce)

Měření parametrů hybridní baterie

Běžně používané elektronické bezzátěžové testery pro měření proudu vykazují nižší hodnoty a to někdy až o 30% než baterie Ca/Ca. Je to dáno konstrukcí desky, tyto přístroje neměří skutečný startovací proud ale vnitřní odpor baterie, ten je u hybridní baterie, zvláště pak se silnými deskami vyšší než u odpovídající baterie Ca/Ca se stejnými parametry. Během provozu akumulátoru dochází uvnitř k chemickým reakcím, které mění vnitřní odpor a proud naměřený tím stoupá, tato skutečnost platí pro všechny typy baterií, z tohoto důvodu výrobci všech bezzátěžových testerů nedoporučují jejich použití na nové baterie


Vápníkové baterie - Ca/Ca

Může být se zátkami, uzavřená nebo vzhledově uzavřená s možností přístupu do jednotlivých článků (pro přístup reklamačního technika). Plus mřížka je vyrobena technologií Ca, bývá litá gravitační metodou, litá pod tlakem, tažená (stretch metal), power frame. V případě tažené mřížky nemá rámeček, pokud je mřížka hodně tenká (0,7 – 0,8mm) nebo oka velká, hrozí zkroucení a vysypání aktivní hmoty, to je nejčastější problém nekvalitních baterií. Mínusová mřížka je také vyrobena technologií Ca, tedy olovo legované vápníkem, může být litá i tažená (stretch metal) nebo i power frame.

Výhody Ca/Ca akumulátoru

  • velmi dlouhá skladovatelnost, dle výrobce a typu baterie 6 – 18 měsíců
  • je vyvinuta pro moderní vozidla (jenom je třeba kontrolovat hodnotu napětí baterie, neměla by dlouhodobě klesnout pod 12,4 V)

Nevýhody Ca/Ca akumulátoru

  • nesnáší hluboké vybití, malý pracovní rozsah
  • při špatném provozu baterie krátká životnost, potřebuje vyšší dobíjecí napětí, větší riziko práce v podvybitém stavu a následné sulfatace
  • životnost končí najednou

Měření parametrů Ca/Ca baterie

Běžně používané elektronické bezzátěžové testery pro měření proudu vykazují odchylku cca 10%, to je  dáno různou konstrukcí jednotlivých akumulátorů. Během provozu akumulátoru dochází uvnitř k chemickým reakcím, které mění vnitřní odpor a proud naměřený stoupá, tato skutečnost platí pro všechny typy baterií, z tohoto důvodu výrobci všech bezzátěžových testerů nedoporučují jejich použití na nové baterie.


EFB autobaterie

Technologie EFB pro osobní auta se využívá nejčastěji u vozidel které mají START-STOP bez rekuperace.
 

 

Výhody EFB akumulátoru

  • vyšší životnost oproti Ca/Ca typům, vydrží více startů a lépe snáší vybití
  • zlepšené přijímání nabíjení oproti Ca/Ca typům (rychleji se dobíjí)
  • odolnější konstrukce proti vybracím

Nevýhody EFB akumulátoru

  • trochu vyšší cena oproti Ca/Ca typům

AGM autobaterie

Technologie AGM (absorbed glass mat) je technologie, při níž není v článcích mezi elektrodami elektrolyt v tekuté formě, ale je nasáklý v netkané tkaníně ze skelných vláken(tzv. separátor, odděluje vzájemně kladné a záporné elektrody). Baterie postavené na této technologii jsou velmi výkonné, mají výborné nabíjeccí charakteristiky, to znamená, že při vybití je mnohem snažší a rychlejší je nabít a také jsou velmi dobře odolné proti cyklické zátěži(nabíjení a vybíjení).

Baterie typu AGM jsou absolutně bezúdržbové, odolné proti vytečení elektrolytu a bezpečné.

Baterie na technologii AGM jsou vhodné pro náročné použití, do moderních aut, která mají nadstandardní elektrickou výbavu. Také jsou vhodné do vozidel vybavených funkcí Start&Stop (tzn. za jednu jízdu musí baterie mnohokrát nastartovat motor během okamžiku), včetně funkce regeneračního nabíjení, tedy rekuperace brzdné energie.

Výhody AGM akumulátoru

  • absolutně bezúdržbové
  • odolné proti vytečení elektrolytu
  • vysoce výkonné
  • vhodné do vozů se systémy Start&Stop s regeneračním brzděním
  • odolná proti otřesům
  • možnost umístění i v náklonu včetně umístění v kabině řidiče (neuniká žádný plyn)
  • nízké samovybíjení
  • vyšší výkon pro krátkodobé startovací proudy (vyšší startovací proudy)
  • zvýšená odolnost při cyklickém zatížení
  • delší životnost při správném dobíjení

Nevýhody AGM akumulátoru

  • vyšší cena oproti CA/CA akumulátorům
  • nabíjet baterie typu AGM lze pouze nabíječi, které mají režim pro nabíjení akumulátorů AGM/GEL

Upozornění, pokud je ve vozidle AGM akumulátor z výroby, není vhodné používat Vápníkový Ca/Ca či EFB akumulátor!

  • toto uvádíme, protože z praxe víme, že spousta osob chce ušetřit a koupit levnější typ akumulátoru
  • taktéž je často akumulátor zaměněn za jiný typ z neznalosti a toto se dějě bohužel i v autoservisech

Základy údržby akumulátoru

Pokud nabíjecí soustava funguje správně a vozidlo je v běžném provozu (bez častých startů a dalších odstávek), stačí kontrolovat hladinu elektrolytu jednou za půl roku (pokud nejde o uzavřený akumulátor). Při teplém počasí nebo při náročném provozu může být vhodné hladinu kontrolovat častěji. V případě potřeby se dolévá jen destilovaná voda, ihned po dolévání není směrodatné případné měření hustoty. V případě další odstávky vozidla je nutné akumulátor pravidelně dobíjet. Pokud dojde k vybití (stav dlouhodobě pod 12,4V) je nutné akumulátor připojit na vhodnou nabíječku a zapnout rekondiční režim. Akumulátor se musí udržovat čistý, prach na povrchu v kombinaci s vlhkem způsobuje vodivou vrstvu mezi póly, která způsobuje vybíjení ! V plně nabitém stavu mráz do –50°C nevadí, při vybitém stavu může už při –10°C dojít k zamrznutí a následnému poškození. Při skladování je nízká teplota výhodná, jelikož snižuje samovybíjení. Uskladněné akumulátory je nutno kontrolovat každé 3 měsíce, případně dobít. V případě nevhodné údržby a používání dojde k poškození akumulátoru (sulfataci). Pokud je sultaface v mírném stádiu, lze jí částečně odstranit připojením na kvalitní nabíječku s rekondičním režimem.


Kvalitní autonabíjěčky baterií

Pro pravidelnou domácí údržbu, ale i pro profesionální použití doporučujeme švédské autonabíječky CTEK. Toto není jen reklamní tvrzení z letáku, máme to osobně vyzkoušeno, prodáváme autobaterie LINECAR77,  VARTA motobaterie MOTOBATT, nabíječky CTEK používáme každý den.

 

Úroveň nabití akumulátoru 100% 70% 50% 25%
Napětí 12,8 - 12,6 V 12,5 – 12,4 V 12,4 – 12,2 V 12,2 – 11,9 V


Článek Jakou autonabíječku koupit? najdete zde.


Sulfatace akumulátoru

je nežádoucí jev vyskytující se u olověného akumulátoru, když je delší dobu – řádově dny – ponechán v nedostatečně nabitém (případně vybitém) stavu. Podstatou tohoto jevu je postupný vznik krystalů síranu olovnatého (PbSO4) na elektrodách. Na rozdíl od původního amfoterního síranu, se vzniklé krystaly zúčastňují přeměn aktivní hmoty elektrod jen ve velmi omezené míře. Následkem toho dojde ke snížení kapacity akumulátoru. Dalším negativním důsledkem sulfatace je nárůst vnitřního odporu (a snížení vodivosti), který má za následek snížení napětí a proudu dodávaného akumulátorem, zvláště při velkých proudových odběrech. V případě, že se lze podívat dovnitř akumulátoru, je možné přítomnou sulfataci poznat – projevuje se přítomností bílých lesklých skvrn na elektrodách. Rychlost vzniku krystalů síranu olovnatého závisí na teplotě a míře vybití akumulátoru – s rostoucí teplotou a vybitím rychlost narůstá. Plně vybitý akumulátor při vyšší teplotě (více než 25 °C) výrazně sulfatuje již během jednoho dne; při nižších teplotách až po více dnech. U akumulátoru, který je vybit jen trochu, výraznější sulfatace nastává asi po třech a více dnech; v chladu po týdnu a více.


Starou autobaterii můžete přivést do 60 dnů od data prodeje a vrátíme Vám za ní peníze.

 
Kapacita baterie
Ah
Cena výkupu
Kč včetně DPH
44 - 55 120
56 - 59 150
60 - 70 160
71 - 94 200
95 - 139 240
140 - 179 400
180 - 219 480
220 -  580

 

 
 
 
 

Hydraulický olej HVLP 46 10L

bez DPH: 541,58 Kč
s DPH: 655,31 Kč
 

Hydraulický olej OTHP 32 4L

bez DPH: 256,70 Kč
s DPH: 310,61 Kč
 

Hydraulický olej HVLP 32 10L

bez DPH: 540,31 Kč
s DPH: 653,78 Kč

Kompletní přehled »

 

Akumulátor Motobatt 12V 11Ah MB9U 140A

 

bez DPH: 963,60 Kč
s DPH: 1 165,96 Kč
 

Gumové koberce Gledring AUDI Q5 08-

 

bez DPH: 395,47 Kč
s DPH: 478,52 Kč
 

Akumulátor Motobatt 12V 8Ah MBTX7U 130A

 

bez DPH: 620,40 Kč
s DPH: 750,68 Kč

Kompletní přehled »

 
Navštívené produkty
 
 
 
 
MANN-FILTER HU 938/4 X Typ vozidla:Osobní vnější průměr [mm]: 79,5 vnitřní průměr [mm]: 25 Vnitřní průměr 1 [mm]: 39 vnější průměr 1 [mm]: 79,5 výška [mm]: 160,5 Další objednací čísla: MD347, MD-347 OEM-TD: AC 6233 E, BMW: 11421745390, BMW: 11421745391, BMW: 11427510716, BMW: 11427510717, LAND ROVER: LPW000010, LAND ROVER: LPW500030, BMW: 11422236320, FI OE649/3, CH XE516, BO 1457429141
MANN-FILTER C 1880 Typ vozidla:Osobní délka [mm]: 183 Šířka [mm]: 169 výška [mm]: 57 Další objednací čísla: FIAT: 71743887, SUZUKI: 1378079J50, SUZUKI: 1378079J50000,
MAFRA DIAMANT PLAST FOUR,ošetřující mléko na plasty 250ml MA-FRA - DIAMANTPLAST FOUR ošetřující mléko na plasty - Přípravek v jednom kroku myje a voskuje plastové povrchy. Odstraňuje prach, pachy a hubí roztoče. Myje a voskuje v jediné operaci. Čistí a hygienizuje povrchy v interiéru, odstraňuje prach, roztoče i zápach cigaret. Díky svému speciálnímu hygienizujícímu složení, předchází usedání prachu a výskytu roztočů. Stáhněte si bezpečnostní list Bezpečnostní informace: Směs není klasifikovaná jako...
MANN-FILTER HD 613 Typ vozidla:Průmysl
24V R15W BA15s RRR TRIFA Jednovláknová autožárovka, nejvíce se používá v zadních světlech automobilů. Objednací kódy jiných značek: 17420
MANN-FILTER C 15 105/1 Typ vozidla:Osobní vnitřní průměr [mm]: 108,5 výška [mm]: 377 Další objednací čísla: MD9504, MD-9504 OEM-TD: PC 2070 E, BMW: 13712246997, LAND ROVER: LR007478, LAND ROVER: PHE100500L, LAND ROVER: PHE100500, BO 1457433588
MANN-FILTER C 31 Odkaz na tento konkrétní filtr do online katalogu MANN-FILTER, zde jsou kompletní informace o filtru. Filrty MANN-FILTER
YATO Šroubovák plochý 8 x 175 mm izolovaný 1kV, YT-2820 Plochý elektrikářský šroubovák izolovaný s izolací odolnou do 1000 Volt . • Šroubovák elektrikářský plochý 8 x 175 mm izolovaný do 1000 V • Šíře břitu 8 mm • Délka dříku 175 mm • Dřík z kvalitní slitiny oceli S2 tvrzený na tvrdost HRC 56-60 • Izolace z dvoubarevného plastu odpovídá normě IEC 60900: 2004 • Zaručuje bezpečnou práci pod napětím do 1000 V certifikát VDE/IEC60900:2004 velikost plochý 8x175
MANN-FILTER HD 1053 Odkaz na tento konkrétní filtr do online katalogu MANN-FILTER, zde jsou kompletní informace o filtru. Filrty MANN-FILTER
Stěrače Bosch Aerotwin 650mm+475mm, originální sada A951S 951 S A 951 S CITROËN , C5 (DC_) , 1.8 16V (DC6FZB, DC6FZE) 03.2001 08.2004 85 kW 115 HP 1749 ccm CITROËN , C5 (DC_) , 2.0 16V (DCRFNC, DCRFNF) 03.2001 08.2004 100 kW 136 HP 1997 ccm CITROËN , C5 (DC_) , 2.0 16V HPi (DCRLZB) 03.2001 08.2004 103 kW 140 HP 1997 ccm CITROËN , C5 (DC_) , 2.0 HDi 03.2001 08.2004 79 kW 107 HP 1997 ccm CITROËN , C5 (DC_) , 2.0 HDi (DCRHYB) 03.2001 08.2004 66 kW 90 HP 1997 ccm CITROËN , C5 (DC_) , 2.0 HDi (DCRHZB, DCRHZE) 03.2001...
 

© Copyright Obchod77.cz s.r.o. 2024