Registrace Zapomenuté heslo?
 
přihlašovat automaticky
 
 
 
 
 

Celková cena s DPH:0,00 Kč

 
 

Reklamace

Reklamace zboží:
Kupující doručí na vlastní náklady (zásilky na dobírku nepřijímáme) a riziko reklamované zboží na adresu naší provozovny s vyplněným reklamačním listem (reklamační list ke stažení zde, nemusíte vypisovat náš reklamační list, ale uveďte všechny údaje v něm požadované). Když nám budete zboží zasílat využijte takovou společnost, která v případě poškození zboží během přepravy dokáže reklamaci vyřešit na naší provozovně. Pokud chcete, abychom zásilku odeslali na naše náklady, kontaktujte nás, zajistíme odeslání reklamovaného zboží službou České pošty „Odpovědní zásilky“ nebo podobnou službou. Vždy je nutné zabalit zboží vhodným způsobem, jakékoliv poškození během přepravy vinou nedostatečného zabalení jde k tíži osoby, která zboží balí. Odpovědný pracovník reklamačního oddělení posoudí reklamovanou vadu a rozhodne o vyřízení reklamace, pokud je to možné, ihned. Způsob vyřízení reklamace napíše odpovědný pracovník do reklamační listu (případně do Vašeho dokumentu). V případě, že je reklamace zamítnuta, uvede se odůvodnění a tím vzniká prodávajícímu nárok na proplacení nákladů na doručení zboží k reklamaci, pokud je učiněno na jeho náklady. V případě zamítnutí reklamace zboží nezasíláme na naše náklady zpět, v takovém případě si zajistěte přepravu sami. Můžeme Vám zajistit i přepravu, ale toto již nečiníme za ceny uvedené v našem eshopu (tam jsou ceny z naší strany dotovány), cena bude vycházet z ceníků jednotlivých přepravců a náklady s tím spojené. Reklamace řešíme u občanů (spotřebitelů) nejpozději do 30 dnů od uplatnění reklamace, na průběh reklamace se průběžně informujte. Reklamace, kde je jasná příčina, řešíme zpravidla ihned výměnou zboží nebo vrácením finanční částky (částky vracíme pouze převodem na bankovní účet nebo v hotovosti na naší provozovně). Reklamace zboží se řídí platnými ustanoveními Občanského, případně Obchodního zákoníku, není-li uvedeno jinak.

Převzetí zboží, nepřevzetí zboží, zrušení objednávky:
Kupující je povinen převzít zásilku, vyjma poškozené zásilky a bez zbytečného odkladu zkontrolovat s dostatečnou péčí obsah dodávky a funkčnost zboží (nekompletnost nebo poškození zboží může zavinit i přepravce a na nápravu je důležité dodržet termíny stanovené jednotlivými přepravci). Pokud nepřevezmete objednané zboží, toto automaticky nepovažujeme za zrušení objednávky (odstoupení od smlouvy), nepřevzetí zboží je považováno za porušení kupní smlouvy. Objednávku lze zrušit v určité fázi v zákaznickém rozhraní eshopu nebo na kontaktních údajích, ale tím není dotčeno právo na náhradu případných nákladů spojených s objednávkou. 

Rozpor s kupní smlouvou a dodání poškozeného zboží pro občany:
Vždy je nutné dodržovat obchodní podmínky jednotlivých přepravců (česká poštaDPD), zejména je velice nutné dodržovat postup reklamačního řízení. Proto vždy neprodleně v souladu s jednitlivým přepravcem zkontrolujte zásilku a ověřte funkčnost zboží. Pokud kupující spotřebitel zjistí poškození dodaného zboží, je povinen neprodleně kontaktovat přepravní službu, od které zboží obdržel. V případě DPD je potřeba sepsat reklamaci (zápis o škodě) na jejich webových stránkách http://www.dpd.cz/reklamace a při sepisování věnujte pozornost zejména způsobu zabalení zboží. Obal - uveďte typ! Vystýlka - uveďte typ!  Manipulační štítky - vždy uvádíme KŘEHKÉ a případně NEKLOPIT. Po sepsání reklamace nám prosím neprodleně doručte číslo reklamace DPD (zápis o škodě) emailem na "obchod77@obchod77.cz", nebo jiným prokazatelným bezodkladným způsobem a zkuste sdělit i další podrobnosti související s reklamací. Poté uplatníme Vaší reklamaci u přepravce a o výsledku Vás budeme informovat. Při reklamaci u České pošty je potřeba se dostavit se zásilkou na Vaší nejbližší Poštu a reklamaci uplatnit na místě. Při sepisování reklamace věnujte pozornost zejména způsobu zabalení zboží. Obal - uveďte typ! Vystýlka - uveďte typ!  Manipulační štítky - vždy uvádíme KŘEHKÉ a případně NEKLOPIT. Pokud neuvedete všechny skutečnosti týkající se způsobu zabalení a označení zásilky, Pošta může z tohoto důvodu reklamaci zamítnout a v tomto případě Vám nebude poskytnuta z naší strany náhrada. Kopii reklamačního protokolu s uvedeným způsobem zabalení zboží (např. Obal - karton, u ofuků oken - karton vyztužený dřevěnou latí, Vystýlka - papír) včetně informace jaké zásilka manipulační štítky obsahovala (např. KŘEHKÉ, NEKLOPIT, ...) prosím neprodleně doručte emailem na "obchod77@obchod77.cz" nebo jiným prokazatelným bezodkladným způsobem. Reklamační řízení probíhá u přepravců odlišně, vždy je nutné dodržet postup daného přepravce!  Pokud kupující spotřebitel zjistí jakýkoliv rozdíl mezi daňovým dokladem a skutečně dodaným zbožím nebo poškození zboží, které nemohl zavinit přepravce, důrazně doporučujeme ihned (nejlépe do 24 hodin) prokazatelným způsobem kontaktovat naší společnost k odstranění těchto vad. Nároky kupujícího spotřebitele řeší Občanský zákoník. V případě kupujícího spotřebitele se rozpor s kupní smlouvou, který se objevil do 6 měsíců ode dne převzetí zboží, považuje se za rozpor existující již při jejím přijetí, ledaže kupující o rozporu prokazatelně věděl v okamžiku přijetí zboží a toto zboží i přes toto přijal bez výhrad. V takovém případě má kupující spotřebitel právo volby řešit odstranitelnou vadu záruční opravou či výměnou věci za bezvadnou. Není-li takový postup možný, má kupující spotřebitel právo na přiměřenou slevu z ceny nebo od smlouvy odstoupit.

Rozpor s kupní smlouvou a dodání poškozeného zboží pro podnikatele:
(daňový doklad, kde je uvedeno IČ nebo DIČ kupujícího)
Vždy je nutné dodržovat obchodní podmínky jednotlivých přepravců (česká poštaDPD), zejména je velice nutné dodržovat postup reklamačního řízení. Proto vždy neprodleně v souladu s jednitlivým přepravcem zkontrolujte zásilku a ověřte funkčnost zboží. Kupující je povinen nejpozději následující pracovní den zkontrolovat dodávku zboží. Pokud zjistí poškození dodaného zboží, je povinen neprodleně kontaktovat přepravní službu, od které zboží obdržel. V případě DPD je potřeba sepsat reklamaci na jejich webových stránkách http://www.dpd.cz/reklamace a při sepisování věnujte pozornost zejména způsobu zabalení zboží. Obal - uveďte typ! Vystýlka - uveďte typ!  Manipulační štítky - vždy uvádíme KŘEHKÉ a případně NEKLOPIT. Po sepsání reklamace nám prosím neprodleně doručte číslo reklamace DPD (zápis o škodě) emailem na "obchod77@obchod77.cz", nebo jiným prokazatelným bezodkladným způsobem a zkuste sdělit i další podrobnosti související s reklamací. Poté uplatníme Vaší reklamaci u přepravce a o výsledku Vás budeme informovat. Při reklamaci u České pošty je potřeba se dostavit se zásilkou na Vaší nejbližší Poštu a reklamaci uplatnit na místě. Při sepisování reklamace věnujte pozornost zejména způsobu zabalení zboží. Obal - uveďte typ! Vystýlka - uveďte typ!  Manipulační štítky - vždy uvádíme KŘEHKÉ a případně NEKLOPIT. Pokud neuvedete všechny skutečnosti týkající se způsobu zabalení a označení zásilky, Pošta může z tohoto důvodu reklamaci zamítnout a v tomto případě Vám nebude poskytnuta z naší strany náhrada. Kopii reklamačního protokolu s uvedeným způsobem zabalení zboží (např. Obal - karton, u ofuků oken - karton vyztužený dřevěnou latí, Vystýlka - papír) včetně informace jaké zásilka manipulační štítky obsahovala (např. KŘEHKÉ, NEKLOPIT, ...) prosím neprodleně doručte emailem na "obchod77@obchod77.cz" nebo jiným prokazatelným bezodkladným způsobem. Reklamační řízení probíhá u přepravců odlišně, vždy je nutné dodržet postup daného přepravce! Pokud kupující zjistí jakýkoliv rozdíl mezi daňovým dokladem a skutečně dodaným zbožím nebo poškození zboží, které nemohl zavinit přepravce, je povinen prokazatelným způsobem kontaktovat naší společnost k odstranění těchto vad. Pokud tak neučiní, nebude na jeho pozdější reklamaci brán zřetel.

 


Záruční podmínky:

Prodávající ručí za funkčnost zboží, pokud je provozováno v předepsaných podmínkách, po dobu životnosti stanovenou v technické normě. Není-li u zboží záruční list, nahrazuje ho daňový doklad, pokud je v daňovém dokladu uvedena skutečnost, že ke zboží je nutný záruční list, musí být tedy z naší strany přiložen. Některé zboží vyžaduje odbornou montáž, a proto, když si nejste 100% jisti, vždy si montáž na vlastní riziko a náklady před zakoupením zajistěte u odborné firmy. Před montáží (aplikací) je vždy nutné prověřit parametry dodaného zboží a jeho funkčnost. Pokud nemáte potřebné vybavení či znalosti a dovednosti, svěřte montáž odborné firmě a tomto postupu jí předem prokazatelně informujte.
 


Penále z prodlení, poplatky, storno poplatky a související:

V případě prodlení platby bude účtováno penále ve výši 0,15% za každý den prodlení. Zákazník schválením těchto obchodních podmínek souhlasí s následujícím postupem při prodlení své platby. Nejprve bude zaslána upomínka č.1, poté upomínka č.2 (upomínky jsou zasílány emailem, faxem, doporučeným dopisem, nebo jiným způsobem). Pokud i přes tyto upomínky nebude pohledávka uhrazena nebo písemně sjednána jiná dohoda, budou vyčísleny celkové náklady spojené s vymáháním pohledávky a tato pohledávka bude případně postoupena specializované firmě, v této fázi bohužel již nedokážeme ovlivnit další postup. V případě nepřevzetí již uhrazeného zboží, vyřízené reklamace, zamítnutí odsoupení od smlouvy v řádném termínu (10 dní od vyrozumění) bude účtováno "skladné" 20,00 Kč bez DPH (24,20 Kč včetně DPH) za každý započatý den po řádném termínu vyzvednutí (nebude-li dohodnuto jinak). V případě požadavku na změnu v daňových dokladech účtujeme poplatek ve výši 100 Kč bez DPH (121 Kč vč. DPH), který bude vyžadován uhradit zálohovou fakturou a je nutné zaslat zpět originální doklad, není-li dohodnuto jinak. Poté Vám bude opravený doklad zaslán emailem. 


Řešení sporů
Vzájemné spory mezi prodávajícím a kupujícím řeší příslušné soudy, v případě spotřebitele, tedy nákup bez IČ nebo DIČ, má spotřebitel podle zákona č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele, v platném znění, právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb. Subjektem, který je oprávněn mimosoudní řešení sporu provádět, je například Česká obchodní inspekce. Bližší informace jsou dostupné na webových stránkách www.coi.cz.

Nahoru

 
 
 
 
 
 

Hydraulický olej HVLP 46 10L

bez DPH: 541,58 Kč
s DPH: 655,31 Kč
 

Hydraulický olej OTHP 32 4L

bez DPH: 256,70 Kč
s DPH: 310,61 Kč
 

Hydraulický olej HVLP 32 10L

bez DPH: 540,31 Kč
s DPH: 653,78 Kč

Kompletní přehled »

 

Gumové autokoberce Rezaw-Plast Jeep Cherokee 2008-2013

 

bez DPH: 695,50 Kč
s DPH: 841,56 Kč
 

24V H4 TDL ( LONG LIFE, HD) +100% 75/70W P43 TRIFA

 

bez DPH: 129,00 Kč
s DPH: 156,09 Kč
 

Gumové koberce VW TOUAREG 2010- okraj 3cm

 

bez DPH: 834,60 Kč
s DPH: 1 009,87 Kč

Kompletní přehled »

 
Navštívené produkty
naposledy navštívené produkty
 
 
 
 
Sada bezpečnostních matic M12x1,25 Pojistné matice kol ochraňují kola před demontáží běžným nářadím. Sada 4 kusy + unikátní klíč, montuje se vždy pouze jedna pojistná matice na jedno kolo. Použitelné pro slitinové i ocelové disky. Tabulka použití pojistných šroubů (matek) kol ke stažení zde (formát PDF) Pojistné matice kol F M12x1,25 kuželové sedlo DAEWOO Matiz NISSAN Almera, Alemra Tino, Micra, Sunny, Primera, Maxima OPEL Agila SUBARU všechny modely SUZUKI...
MANN-FILTER W 68 Typ vozidla:Osobní vnější průměr [mm]: 66,2 Vnitřní průměr 1 [mm]: 52 Vnitřní průměr 2 [mm]: 62 velikost závitu: M 20 X 1.5 výška [mm]: 75 Doplnkovy vyrobek/ doplnkove info 2: se zpetnym ventilem Otevírací tlak obtokového ventilu [bar SP1075, SP-1075, OEM-TD: X 4029 E, MITSUBISHI: MD134953, RENAULT: 7700112686, RENAULT: 7700863124, RENAULT: 7700867824, RENAULT: 7700869029, KUBOTA: 1585399170, MELROE: 6671057, FI OP642/2, FF PH5885, BO 0451103292
Stěrače Bosch ECO 530mm+480mm
Sněhové řetězy PEWAG SERVO SUV RSV82 Navržen pro suv vozy. pewag servo suv zastane veškerou práci. Odolný kuličkový uzávěr na vnitřní straně řetězu umožňuje jednoduché uzavření řetězu v podběhu. Nová generace automaticky dopínacích ráčen, ve kterých je poprvé použita nová převratná servo technologie, zaručující optimální stejnoměrné dopínání během jízdy tak, že není nutné další zastavení a manuální dopínání. K ochraně disku slouží plastové díly na boku řetězu a je...
MANN-FILTER C 29 352/1 Typ vozidla:Užitkové OEM-TD: 815126, OEM-TD: A 185 C, OEM-TD: A 185 R, OEM-TD: 432 619 00, FIAT: 70622693, VOLVO: 6631321, CASE IH: 869553, CASE IH: 869553R91, CASE IH: 871867R91, CASE IH: 892191, CASE IH: 892191R91, CASE IH: 988974R91, CASE IH: XA62609, CUMMINS: 149354, CUMM
Sada náhradních autožárovek FIAT PANDA H4 Sada náhradních autožárovek obsahuje jednotlivé autožárovky pro konkrétní typ vozidla. Vždy je nutné zkontrolovat složení sady dle Vašich světlometů, protože nejde jednoduše přiřadit sadu k jednotlivým typům vozidel (žárovky jsou závislé na výbavě vozidla, značce světlometu, adt.). Pokud je v názvu sady pomlčka uvedená před rokem, to značí, že sada je určena do tohoto roku výroby např. -00 nebo -2000. Pokud je pomlčka uvedena za rokem, to značí, že...
Stěrače sada HEYNER ALL SEASON 560 + 450mm + adaptér SA30012 Budou dodány níže uvedené komponenty: - 1x Stěrač HEYNER ALL SEASONS 560mm grafit 22" - 1x Stěrač HEYNER ALL SEASONS 450mm grafit 18" - 1x Adaptér na stěrač Alca, Heyner SL Sada 2ks Pokud nechcete celou sadu, zakupte pouze odpovídající délku výše uvedeného stírátka, a to včetně adaptéru, pokud ho sada obsahuje (stěrač u řidiče je zpravidla delší).
YATO Nástavec 1/2" 22 mm šetihranný hluboký, YT-1235 Gola ořech šestihran 1/2" 22 mm délka 76 mm je vyroben z kvalitní chromvanadiové slitiny oceli CrV 50BV30. Profil šestihranu používá speciální úpravu tzv. AS DRIVE, která umožňuje vyvinout větší kontaktní sílu, neboť ke kontaktu se šroubem nedochází na hranách šestihranu, nýbrž v první třetině styčných ploch. Tím nedochází k poničení hlavice šroubu a ořech mnohdy povolí i matice a šrouby již poničené. D1 průměr (mm) 26 D2...
Ofuky oken Mitsubishi Colt 3D 96-04 Ofuky oken Team HEKO Mitsubishi Colt 3D 96-04 jsou určené přímo na tento typ vozidla. Protiprůvanové plexi (ofuky) jsou v kouřovém provedení, zabraňují nepříjemnému proudění vzduchu do interiéru vozu a umožňují otevření oken při nepříznivém počasí. ofuky oken prodáváme jako sadu na přední boční okna, pokud je v názvu uvedeno (+ zadní) např.: "Ofuky oken Škoda Octavia II 5D 05- combi (+zadní)", jde o sadu na celé vozidlo je-li například v názvu...
Sada náhradních autožárovek SUZUKI SWIFT Sada náhradních autožárovek obsahuje jednotlivé autožárovky pro konkrétní typ vozidla. Vždy je nutné zkontrolovat složení sady dle Vašich světlometů, protože nejde jednoduše přiřadit sadu k jednotlivým typům vozidel (žárovky jsou závislé na výbavě vozidla, značce světlometu, adt.). Pokud je v názvu sady pomlčka uvedená před rokem, to značí, že sada je určena do tohoto roku výroby např. -00 nebo -2000. Pokud je pomlčka uvedena za rokem, to značí, že...
 

© Copyright Obchod77.cz s.r.o. 2024